{{ notfound }}

Fragen bezüglich Boarding Requirements

Pre-cruise testing is no longer required to sail, with a few exceptions. At this time, only the following sailings have pre-cruise testing requirements: Transatlantic and Transpacific Sailings Cruises from Australia Cruises from the U.S. and Caribbea...
All guests must ensure that they are medically and physically fit for travel. The Centers for Disease Control (CDC) and the World Health Organization (WHO) provide guidelines as to which vaccinations are required in each country. In many cases inocul...
In order to board the ship, guests will need to bring the following documents: COVID-19 Test Result (if applicable): Guests on transatlantic or transpacific sailings, sailings from Australia, or sailings with stops in Colombia, will need to take a pr...
Gathering Documents Make sure you have the proper forms of identification needed for your cruise. Give yourself plenty of time to obtain or renew your passport, if necessary. In order to make the boarding process as simple as possible, we strongly en...
Protocols for Singapore Departures Vaccination We recommend that guests be fully vaccinated against COVID-19, if eligible. While vaccination is not required, guest should disclose their status during check-in to ensure we maintain a highly vaccinated...
Auflagen für Reisen nach Australien Wenn Sie aus einem anderen Land nach Australien einreisen, müssen Sie sicherstellen, dass Sie die internationalen Einreisebestimmungen Australiens erfüllen, einschließlich Impfstatus, Visa, Einreisebestimmungen für...
Gäste sollten innerhalb des beim Check-in in der Royal App ausgewählten Ankunftszeitfensters am Terminal eintreffen. Gäste, die zu früh ankommen, können nicht mit der Einschiffung beginnen und Gäste, die zu spät ankommen, müssen warten, bis wir sie i...
Absolutely! We welcome guests to cruise on as many back-to-back cruises as they wish. For guests with a transatlantic or transpacific as one of their sailings Guests whose subsequent cruise is a transatlantic or transpacific sailing will need to meet...
Gäste, die ihre Kreuzfahrt vor dem 8. August 2022 gebucht haben, erhalten die folgenden COVID-19-Hilfeleistungen ohne Aufpreis.  Bei Kreuzfahrten, die spätestens am 30. April 2023 beginnen, 100%ige Erstattung der Kreuzfahrtkosten für Sie und Ihre Mit...
Wenn Sie sich an den Tagen vor Ihrer Kreuzfahrt krank fühlen, sollten Sie nicht reisen. Wenn Sie oder ein Mitglied Ihrer Reisegruppe innerhalb von 10 Tagen vor der Abreise oder am Einschiffungsterminal positiv auf COVID-19 getestet werden, erhalten S...
Gesundheitliche Probleme unserer Gäste und Besatzungsmitglieder während der Kreuzfahrt können umgehend durch medizinisches Personal abgeklärt werden, sei es durch einen Besuch in der Kabine oder per Video-Telekonsultation. In unserem medizinischen La...
Anträge auf Befreiung von der Impfpflicht  Auf manchen Kreuzfahrten, auf denen laut örtlichen Bestimmungen eine Impfung notwendig ist, beispielsweise auf Kreuzfahrten ab Australien und Singapur, haben wir Kapazitätsbeschränkungen eingeführt, die die ...

Weitere Hilfe nötig? Kontakt

Unterstützung von Telefon oder E-Mail

My Personas

code: